Outside of a cat, a book is woman's best friend. Inside of a cat it's too dark to read


maandag 9 juli 2012

De draaimolen gaat fluitend beginnen – Claire Hülsenbeck


Ik ben niet zo'n grote kinderboekenlezer, maar een voordeel hebben ze: ze lezen lekker snel weg. Ook dit boek (189 p.) las als een trein en ik heb genoten van het verhaal - dat ik gewapend met plakband en al reparerend heb gelezen. Een interessant kijkje in hoe het leven van vrouwen ruim een eeuw gelden was - en ook nog een beetje hoe het nu is. Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van een man die acuut een kamer voor zijn vrouw gaat maken als hij hoort deze ze A room of one's one aan het lezen is! Al is de grote kanttekening hierbij natuurlijk dat ze die kamer allang had moeten hebben ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten